Man ska vara snäll i juletider

Anläggningen i Örgryte stod utan combatinstruktör ikväll, och när det nu var så pass många bokade så erbjöd jag mig, om nu ingen annan hunnit före. Grejen är bara att jag i princip fasat ut gamla koreografin för den nya nu i hjärnan, så jag känner inget vidare för att köra den gamla. Funderar helt fräckt på att ta åtminstone en ny låt. Jag ska ju dit igen nästa vecka igen för att köra med Anna F på deras release.
Får plocka fram några gamla låtar också, så blir det nog bra.
Så blev det med ligga i soffan med öm rygg ikväll. Nu blir det öm kropp istället, och betydligt senare än planerat. Jag är så snäll så snäll!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jisses du e så snäll å duktig du så!!!

2009-12-28 @ 20:45:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda till Daniel

Snäll - ibland

Duktig - Alltid!

:o)

2009-12-28 @ 21:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0