Kväll innan dopparedan

Två varma mackor och två cheeseburgare  på en hel dag kanske inte är det bästa att grunda med inför ett combatpass, men det gick rätt bra ändå. Två deltagare fick jag, och jag vågade mig på att köra alla nya låtar förutom uppvärmning och stretch! Det passade ju perfekt att "mjukköra" med bara två deltagare, och koreografin satt faktiskt rätt bra. Till nästa vecka ska jag se till att ha lärt mig de sista två låtarna också.
Väl hemma serverar Oo middag, och är i full gång med att beta av min lista.
Hans eminenta framförhållning innebär att han nu springer runt och grejar som sjutton medan jag sitter här och skriver. Jag plockar lite halvhjärtat och startar en tvättmaskin medan Oo jagar runt med dammsugaren iklädd mina Lisebergsöron jag fick på vår svenshippa. Han är så söt! Nu har han tydligen kommit till paket-inslagningspunkten, efter att ha vikt tvätten. :o) Fantastiskt hur mycket bättre till mods jag kan bli av ett renstädat golv! Så är jag funtad. 
Angående mitt föregående inlägg där jag ömkade mig över vårt icke-pyntade hem, så delade jag också med mig av dessa tankar till Oo. Han erbjöd sig att gå upp på vinden och ta ned julgranen, så vi kunde klä den åtminstone, goingen min! Men det är ju dumt, pynta och klä bara för ett besök, och som förnuftiga vänner här på bloggen påpekat, så är ju umgänget det viktiga! Synd bara att jag känner mig tryggare på pynt- än umgängesfronten, även om den enda ljusstaken inte precis bevisat det! Xo)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha, jag har sprungit omkring med ett par kattöron hela kvällen jag. Emma var kanin. Men som tur var finns inga bildbevis. ;o)



Njut bara njut av dina rena golv. :o)

2009-12-23 @ 23:10:59
Postat av: Linda till Anna

Åh, men det hade väl varit kul att se!? ;o)

2009-12-25 @ 09:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0