Hungrig

Vi har fått tackkort från Josef och Helena, vilkas bröllopsfest vi var på där i höstas. På tackkortet fanns bland annat en länk med inloggning för att kunna se bilder från bland annat festen. Jag var ju bara en bifigur i sällskapet, bihang till Oo i egenskap av fru, så därefter brydde jag mig också hellre om gratiskäket än att posera för fotografen. Gott var det, och hungrig var jag, liksom nu! Lunch är på gång!

Mikael mailade förresten cacheägaren till den vi inte hittade igår, och han godkände en fotologg! Så jag lade in bilderna jag tog från skyddsrummen, och uppnådde därmed 159 hittade cacher!



Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi, du såg verkligen fokuserad ut... :o)

2009-12-04 @ 16:16:02
Postat av: Linda till Anna

Hungrig! Xo)

2009-12-04 @ 16:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0