Hemskt alltså, men...

... är det så svårt att plocka bort en annons från Hemnet??
Mäklaren kan tydligen uppdatera infon, varför då inte uppdatera bilden med ett rykande svart hål istället? Jag menar, om läsaren fortfarande inte fattat efter att ha läst både beskrivning, om köket och själva byggnaden, så kanske en bild skulle göra susen?
Stackars människor... de som bodde där alltså.

Stackars mig också som är hungrig igen! Men i egenskap av gräsänka har jag ett delikat utbud av konserver hemma. Grönsakssoppa och fiskbullar i hummersås, mmm! Eller ska jag köra på micorpopcorn med jordgubbssmoothie? Näe, så hungrig som jag är kan jag ta det till efterrätt. Popcornen alltså, jag måste ju vara fulladdad med energi inför combat-kvartalen på Fitnessfestivalen imorgon!
Det ska vara någon ny knepig fotrörelse i nya releasen har jag hört, så det kan bli intressant. Ösigt lär det i varje fall vara, enbart instruktörer som det är som kommer att köra med vår förmåga att hetsa varandra, kryddat av alla festivalbesökare som brukar titta på. Det går liksom inte att fuska då, vare sig man vill eller inte har mera ork!

Kanske kan jag hitta lite roliga träningskläder, men det brukar vara så hysteriskt med folk och dåliga provmöjligheter att jag hittills avstått. Endast LesMills egna klädförsäljning som brukar vara uppe i salen där passen är brukar funka, då man bara kan gå undan bakom ett gäng kartonger och prova tillsammans med andra instruktörer :o) Dock shoppade jag nog tillräckligt av deras grejer under Sportlifes konvent, då kollektionen var helt ny, så kanske klarar jag mig utan att spendera några pengar!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Du köper säkert ett svart linné, som vanligt :o)



Trevlig helg trots att Oo rymt! :o9

2009-12-04 @ 16:14:25
Postat av: Linda till Stefan

Tack! Ska försöka... Xo)



Och vad menar du? Att jag har tillräckligt? Det kan man aldrig!! ;o)

2009-12-04 @ 16:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0