Fint väder!

Gårdagens middag. Jag hade tänkt ansluta till pojkarna på MAX, men trafiken, och det faktum att måsta parkera långt ifrån, gjorde det inte värt mödan. Men eftersom jag redan hunnit ta vägen in mot stan, svängde jag in till Centralstationen istället, där jag visste att ett sushiställe låg. Om Oo går på fotboll och käkar på MAX, så köper jag hem sushi!
 Ägnade sedan resten av kvällen åt min sticking framför "House" och "Cold Case", och blev nästan klar med framstycket. Dock har jag ingen aning om vad som är rät- och avigsida, så det kommer säkert att bli helknasigt när det är färdigt. lär man säkert kunna se vad som är rät och inte!







(Är man tillräckligt desperat, funkar gårdagens sega micropopcorn till efterrätt!)

 

Kommentarer
Postat av: Anda

Jag har tappat sushisuget alldeles. Men popcorn går alltid ner. ;o)

2009-08-18 @ 10:19:30
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: marita

Hmmm...jag får bli modig jag o testa detta med sushi har ju aldrig testat...är det verkligen gott???Rå fisk....



Popqorn däremot gillar jag-gärna ett snäpp mer poppade än det står på påsen....inte brända men nästan det är mumsigt det....:))

2009-08-18 @ 13:16:00
Postat av: Linda till Anna

Oh NO!!! Men det kommer nog åter ska du se! :o)

2009-08-18 @ 13:28:31
Postat av: Linda till Marita

Jag blev illamående första gången jag provade! Xo) Men så kunde jag inte låta bli och gjorde ett nytt försök, och nu gillar jag det skarpt! Bitarna med lax är bäst tycker jag, och bra att börja med om man vill prova. Rullarna (har aldrig lärt mig namnet på dom), är också goda!



Nästan brända popcorn? Hm...njae vet inte riktigt jag. Precis så det poppat, DET är grejer det! Och ordentligt med salt! :o)

2009-08-18 @ 13:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0