Tårta e gott!

Men vilken ska jag välja?? Snacka om i-landsproblematik till sin spets.
Sugar Butter Flour  hade ju en sida till med ännu fler tårtor! Föll först för "Svamp Bob Fyrkant", men insåg att jag nog var den enda som verkligen skulle digga den!
Har i varje fall valt ut några som fallit mig på läppen av en eller annan anledning. Jag tror jag vill ha en mer läcker än fin tårta, en som sticker ut litegrann! Den första var så kul, för på skylten nedtill står det: "To: Yosemite Falls"! :o) 






Det är något med denna som tilltalar mig! Giftig va? :o)







Inser att mina inlägg under mars månad verkligen spänt över många av livets brokigheter. Avsked från jobb, födelse, matlådetristess, död, nyanställning, flytt, städning och bröllop. Livet kort och gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får verkligen lust att göra en riktigt häftig tårta när jag ser såna bilder. Åh, jag är så sugen på sött hela tiden. Speciellt nu när jag inte får.

2009-04-01 @ 14:56:00
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: Linda till Purplerain

Inte får? Men det skulle ju vara så roligt att få se den du gör! :o)

2009-04-01 @ 16:21:06
Postat av: Anna

Jag röstar på den sista!!!! Den var ju jätteläcker!!! Skicka en bit hem till mig. ;o)

2009-04-01 @ 16:47:08
URL: http://andasblogg.blogspot.com
Postat av: peter pc carlsson

Du har följt Sabinas kamp och skrivit en kommentar i hennes blogg. Därför tänkte jag tala om att jag startat en insamling på Cancerfonden. Den heter "För döda mammors barn. Till minne av Sabina Najjar."



För ett halvår sedan samlade vi i bloggvärlden in över 100.000 kr till Barncancerfonden till insamlingen jag startade under namnet "Den jävla idioten".



Du kan skänka 50 kr direkt genom att sända ett SMS med texten Besegra 9 till telefon 72900.



Sabina skrev flera gästbloggsinlägg i bloggen Enbart. Hennes sista var också en av de mest gripande. http://enbart.blogg.se/2009/january/090117-enbart-gb-av-sabina.html



Jag hoppas att du vill sända några SMS och skänka pengar till Cancerfonden. Kopierar gärna texten och sprid den vidare.



Tack för att du bidrar.



Peter PC Carlsson från http://enbart.blogg.se

2009-04-01 @ 18:02:22
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Linda till Anna

Ja, visst var det cool!? Snacka om att den sticker ut! Sedan kan jag inte låta bli att bli lite nyfiken på de med blommorna. Är de goda? :o)

2009-04-02 @ 08:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0