Sommarslappa?

Såg nu på Sportlifes intranät att mitt combatpass plockas bort från sommarschemat! Alla anläggningar minskar ju ned på passen under sommaren, och så blev det bland annat just mitt! :o(
Jag får alltså ett ofrivilligt instruktörsuppehåll hela sommaren! Visst, kanske det dyker upp något pass någon gång där ersättare behövs, men hur ska jag upprätthålla instruerande av koreografin?
I-landsproblem.
Får se till att köra igång inlines med stavar igen. Vi ser ju ut att ha en lång hyfsad cykelväg ut mot Gråbohållet.

Men lite surt känns det ändå. Jag har ju alltid haft veckovisa pass ända sedan jag tog licensen!

Sitter här och längtar hem! Men idag ska vi försöka få tummen ur och storhandla i varje fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0