Att göra...

Oo vill att jag ska kolla upp saker jag skulle vilja se och göra när vi är där borta och sedan Hawaii.
För mig är det viktigaste att få vara med Oo, och inte stressa runt bland tusen saker "bara för att". Visst, jag lär kanske inte få fler chanser att åka till San Francisco, eller framför allt Hawaii, men jag vill inte planera sönder hela upplevelsen heller.

Det vi vet som vi ska göra när vi är där:
- Yosemite nationalpark
- Hitta och boka frisör
- Hitta och boka kläder till Oo
- Hitta och välja tårta
- Fisherman´s Warf/Pier 39
- Bubba Gumps restaurang
- Lombard Street
- Winchester Mystery House

Golden Gate känns är självklar, då vi ska ha våra bröllopsfoton med den i bakgrunden.
Alcatraz känns inte så nödvändig för mig. Det räcker att se den från land.
Napa Valley med sina vingårdar och sådant känns inte heller så intressant för en alkoholagnostiker som jag. Det enda som skulle kunnat vara lite kul, hade varit att besöka den gamla vingård där Falcon Crest spelades in. Men enligt Oo är det inte öppet för besökare, utan avstängt och nedgånget.

The Exploatorium kanske kan vara något? Och så sade Oo något om ett imponerande akvarium som lät intressant.
Sedan får vi inte glömma shoppingen också! :o)

På Hawaii är det utflykter och hiking som gäller. Naturen och landskapet verkar rätt häftigt!

Nej, jag tror inte vi lär ha några större problem att fylla våra dagar!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja, akvariet i Monterey (Var det väl??) är häftigt!

Klappa en rocka t.ex., sedan är ju vägen ner till Carmel väldigt vacker, ligger en hyfsad golfbana där också, Pebble Beach.. och ekorrarna kommer fram och snor direkt från bordet om ni stannar och fikar :o)

2009-04-22 @ 14:28:35
Postat av: Marita

Ohh vad gött ni ska ha det o så mycket ni ska få uppleva-blir så avis-vill ju ut o resa jag med.

Tänk snart är ni där o snart är ni man o fru oxå...tjihoo va skoj:))



ha en fin torsdag:))

2009-04-23 @ 08:00:23
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Linda till Stefan

Låter lite bekant! Och den där vägen får jag be Oo ta mig på. Eller jag menar, öh, ta MED mig på! ;o)

2009-04-23 @ 09:13:21
Postat av: Linda till Marita

Hihi, ja det ska bli SÅ skönt och kul och spännande att få åka! Och nu är det ju så nära!!

2009-04-23 @ 09:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0