...n!

Skulle ju hoppa in för Asma och ta hennes combatpass denna och nästa vecka! Jag hade ju skrivit det och mer därtill, men tydligen kom det inte med!
Har kommit halvvägs igenom Marklunds bok, och huvudvärken vill inte ge med sig!

Glömde ju berätta att Fia spydde två gånger i natt. Maja också. Fia på Johans sida, och Maja på min. Så på morgonen blev det den traditionella pizzajakten och skadebedömningen. Maja hade spridit ut sin rätt upp och ner på golvet. Duktig Maja (lättare att torka upp om ni inte förstod det...) ! Jag betonade "spridit ut" av den anledning att matte lurades att tro att hennes båda uppkastningar låg där. Sedan hittade undertecknad den andra, eller merparten av den, under sin egna högerfot! Nice.

Fia (detta är verkligen intressant läsing va??), hade omtänksamt som vanligt, placerat sina på någonting annat än golvet, denna gång Johans shorts.
Somliga hämtar tidningen det första dom gör på morgonen, andra startar kaffebryggaren. Jag torkar kattspyor. Och så går livet vidare! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ah, då var jag inte ens i närheten av vad du skulle hoppa i! :)



Alltid kul att läsa om vad Fia och Maja hittar på! :)

2008-09-28 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0