Falling like rain!

Fick Madonnas "Rain" i min hjärna av någon anledning. Grymt längesedan man hörde den, men bra låt!
Regnet öste ned när jag lämnade PVH där kursen var. Lite roligt att se bilar stå och blinka här och där på parkeringen. En del har verkligen känsliga larm!
På parkeringen utanför mitt fönster brukar minst en bil gå igång när regnet dånar ned. Låter rätt kul!

*Dånande regn*

"Wee-o-wee-o"!!!

Mötte vår vd i dörren när jag var på väg ut. Han och en radiojournalist från SR var på väg in från regnet. Antagligen var det intervju på gång gällande dagens nyheter i media. Bilden är från dagens Metros framsida...
Tänk vad många männsikor det drabbar, inte bara Volvo! Alla underleverantörer som mer eller mindre är beroende av företaget!

Nej, usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0