Anden är villig...

...eller hur är det nu?
Men hallå, det är faktiskt fredag!
Blev inte mätt av lunchen, och då klockan knappt passerat lunchtid måste jag ha något mer för att överleva dagen!
Observera dock att det är sådana där små choklader...de hade inte större. :o)

Gulingen blir i varje fall inte klar idag heller! Kanske på måndag eftermiddag...
Men när jag pratade med nån ny snubbe där uppe nu, så frågade han om jag hade lyssnat av mobilsvaret.
-??
-Gör inte det, säger han då.
-????
Då visar det sig att MABI hyrbilsfirman trott att jag beställt en hyrbil och lämnat en sådan hos verkstaden dagen jag lämnat in bilen! Va? Javisst, jag ringde dom för att kolla priser, men inget mera.
-Sofia Blablaström någonting?
-Nej, jag är Linda!
-Med en stöldskada på förardörren?
-JA.
-Hm...uppenbarligen någon missuppfattning, men vi har löst det.

Hade ju inte förvånat mig om MABI skickar nåt krav på avgift för ej avhämtad bil, bortkastad tid för leverans och allmänna avgifter för snick och snack bara för att!

Hade ingenting på mobilsvaret i alla fall, så den där stackars Sofia eller vad hon nu hette har nog fått den där fakturan...

Kommentarer
Postat av: Elin

Hmmm, de där små cohkladkakorna... 200 grams eller?? ;)

2008-09-12 @ 15:03:13
Postat av: Linda till Elin

Man hade ju kunnat hoppas! Men nej, ynka 24! Pluttiga är vad dom är!

2008-09-12 @ 15:10:05
Postat av: Elin

Ah okej, en såååån liten! :)

2008-09-12 @ 15:11:56
Postat av: Anna

24 gram är ju ingenting! :o)

2008-09-13 @ 08:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0