Sista matlådan...


...med plättar är nu uppäten. Vårt rejält påfyllda förråd har sinat. Dags att ta tag i storkoken igen.

Är det bara jag som finner googles maps helcoolt? Bilderna är inte jätteuppdaterade, men ändå! Där är huset! Där ska vi bo!!! Grannhuset saknar tak, men idag är det klart, därav min slutsats kring uppdateringen.
Nere i vänstra hörnet skymtar den lilla tjärnen som man kan fiska i och åka skridskor på på vintern. Bada överlåter jag åt de som inte är kinkiga om bottnen...

Har suttit med en hörsnäcka i varje öra från två olika telefoner. Pratat med mäklare, besiktningsmän och bank. Det som gäller nu är:
- Bestämma oss för vilken mäklare som ska sälja Johans hus och stämma möte med dom.
- STÄDA hemma, då fotografering lär ske i början på denna vecka. Vi vill få ut det snabbt för försäljning! Alla mäklare vi   kontaktat kan ordna detta under veckan, vi måste bara bestämma oss.
- Bestämma möte med banken och samordna detta med mäklaren för att teckna avtal på nya huset. Handpenning ska också utbetalas.

Hej å hå, så det rullar på!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååå grattis så ni är nu husköpare!? :)



Säg till när det är flyttdax så har ni två till! Får se hur mkt jag kan bära, men fixa flyttmat eller nåt kan jag hjälpa till med. Eller städa! :) Kanske ;)





Kram Elin



2008-10-06 @ 13:37:46
Postat av: Linda till Elin

Jepps! Tackar!

Hehe, jag tror nog du kan ha fullt upp med att bära dig själv då! ;o) Men tack, sällskap och dirigering av pojkarna kan om inte annat alltid vara behövligt! :o)

2008-10-06 @ 14:01:54
Postat av: Elin

hehe, jag är bra på att styra och ställa! :) Det KAN jag nog göra då! :)

2008-10-06 @ 14:06:05
Postat av: GM

Hihi ja vad kul, hoppas du vill komma tillbaks :)



Ha det så bra och hoppas du haft en bra dag :D

2008-10-06 @ 17:46:16
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0