Ööh...


Det är tillfällig torka på fotofronten. Fördelen (eller kanske snarare nackdelen?) är att jag kan avnjutas (?) i alla de former! Jag lyckades verkligen pricka in en riktig miffobild! Huvan har jag fortfarande kvar...det är kallt juh!
Johan proklamerade dock när jag kom hem att han minsann satt på elementen! Men inte i sovrummet, så där blir det till att ligga och huttra ett tag till! Det jag tycker än jobbigt är att det ju är så mysigt att gosa inpå Johan, ni vet, ligga sked eller allmänt ihoptrasslade. Mysigt och varmt, mm! Problemet är bara att efter en stund blir det för varmt! Så där kladdigt svettigt varmt! Så då sticker man ut en arm eller fot ur täcket för att försöka uppnå någon form av jämvikt. Funkar det? NEJ.
Istället ligger man där kladdig med noll mysfaktor och stelfrusen fot! Summa summarum, man drar sig ifrån varandra med ett "schloorp" (nej, så låter det inte, men det var äckligt att föreställa sig va?), och så somnar man solo på sin del av sängen. Förutom Johan. Han kan somna hur som helst. Och fort går det också! Det är alltså alltid jag som krånglar mig ur det som i början kändes så tryggt, mysigt och gosigt, men övergått till en bläckfiskliknande kladdig fastlåsning!  

Nej, jag sitter på häcken hela dagarna framför skärmen, och så gör jag det när jag är hemma också! Inte konstigt svansen börjar göra sig påmind igen! Dessutom har jag huvudvärk. Har ni hört nåt så ynkligt någon gång?
Marsch i säng!

Kommentarer
Postat av: Elin

Snajsig bild! :)



Hehe känner igen det där med mysfaktorn! Startar alltid så mysigt, men sen blir det pannkaka av det! :) Man vill ju ha det varmt och skönt, men det får inte bli äckligt varmt och svettigt! :)



2008-10-13 @ 19:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0