Himmel...

Jag fyller ju år imorgon! Det har varit så mycket på sista tiden att jag glömt bort det totalt. Visst, syster yster har mailat och frågat vad jag önskar mig, men det har liksom inte gällt mig!
Vad är det att komma ihåg förresten? Jag blir...hm, 32! Okej då, ännu ett år till handlingarna. Ska fira med att först jaga en boll och sedan löv med krattan. Erinrar jag mig vårens städning så lär jag vara bra slut efteråt. Det var ingen hit att först träna och sedan jobba ute i flera timmar utan att äta något. När arbetsdagen till slut var fullgjord, bjöds vi på ärtsoppa. Snacka om att den smakade bra!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Man får ju gratulera tanten! :o)

2008-10-10 @ 14:11:34
Postat av: Linda/tanten till Stefan

Tack du! Eller nåt! :o)

2008-10-10 @ 14:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0