Det ordnar sig!

Det är vårat motto för närvarande! När Johan kommit hem från fotbollsskolan blev det våfflor och knaperstekt bacon. Jag hittade ännu än mögelodling, denna gång i burken med hallonsylt.
Johan skickade sedan ett irriterat mail till någon det berörde i GAIS som innefattade bland annat det faktum att de blev bortkörda mitt i träningen av en überviktig kvinna som skulle förbereda för ÖIS match, sex timmar i förväg! Vem hade informerat Johan om det? Ingen!

Sedan tyckte vi båda att vädret var för fint för att slösa bort på städning, så vi tog en långpromenad istället! Mycket skönt! Städa kan vi ju göra hela kvällen! Och så har vi ju måndagskvällen också juh! Massor av tid! Det blåste rejält bitvis, men friskt och gott! Vi hittade en del av bohusleden som vi följde, så svängen blev längre än väntat, men vad mysigt det är i skogen om hösten! Varför passar man inte på och är där ute mera?
Men när vi sedan flyttat, kommer vi ju att ha den som närmsta granne!

Nu har Johan åkt för att kolla på GAIS-match med sin pappa, det är visst hemmamatch. Så jag ska fortsätta och ta det lugnt och sticka några varv under tiden. Inte tänker jag tjuvstarta städningen inte! Däremot kan jag förbereda middagen tills han kommer. Vi fick mersmak under höststädningen i föreningen, så vi köpte ärtsoppa när vi handlade igår! Sen kan vi förpesta luften allt eftersom vi städar golv och andra ytor!


Kommentarer
Postat av: alexandra





nej att ha sommar vore verkligen inte fel vill kunna bada och bara gå i klänningar och så vidare.

Haha nej idag var vädret helt ok faktiskt :)





2008-10-19 @ 22:46:41
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0