Vem är Oo??

Jag väntar på tvättmaskinen, och fastnade med att leka med ny header! Johan är hemma igen, och sitter nyduschad och ser allmänt tilltufsad ut och spelar sitt kära Runescape.  Jag passade också på att dokumentera hur Fia tycker om att lägga sig medan jag sitter vid datorn. Det brukar bli lite besvärligt att skriva!
En liten detalj kanske behöver förklaras i headern. Som (jag hoppas) de flesta par som hängt ihop ett tag, kan diverse smeknamn dyka upp dem emellan.
Jag brukar ju får höra "Tant", alternativt "Love" beroende på situation.
Jag har utvecklat "Oan", eller kortformen "Oo" (superkortkort "O"!).
När jag pysslade med headern:
- Vad ska jag skriva under bilden på oss? "Jag och Johan"? "Jag och älsklingen"? "Jag och Oo"?
- (utan att släppa Runescape med blicken) "Oo"!
Så då fick det bli det!

 Visst e han söt?

Kommentarer
Postat av: Johan

Fin header!!! CombaTANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-06 @ 21:34:17
Postat av: Tanten till Oo

Jag visste att du skulle hugga på den!! Pöss på dig!

2008-11-06 @ 21:35:31
Postat av: Tobias

Jo, det är ju absolut sant. Men det är med Jukkasjärvi som har blivit känd för det. Men Kiruna har ju fått vara med på ett hörn de med ^^

Filmen är ju inte lika bra som boken, men vilken film är det? Izabella Scorupco gör iaf ett utmärkt jobb! :)

2008-11-07 @ 16:49:03
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Elin

"Det är O:et i Johan som gör det, det är O:et i Johan som gör det. O o o o o o o - O vad det låter bra!" :) (Egen tolkning från Fem myror är fler än fyra elefanter)

2008-11-09 @ 10:51:31
Postat av: Linda till Elin

Hahaha!

2008-11-09 @ 13:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0