Så nära...



...men ändå så långt ifrån! 136, var är du??

Christoffer är trött på mitt hostande, så jag varvar med en nysning lite då och då.
Morgonens kurs gick jättebra. Det kom bara en av de två, så det blev privatlektion där jag var alldeles hes mot slutet av allt prat! Det avr kul dock, då man verkligen kan gå in på alla frågor ordentligt, och deltagaren fritt kan fråga på. Vi skulle köra de två första kurserna på en timme, men hann bara den första kursen på en och en halv! :o)

I morgon är det hörsal, så vi får se hur rösten håller då. För att inte tala om combatpasset till kvällen! Hehe, krax!

Huvudet spänner och näsan spränger. Inte så farligt snoreri dock som tur var.
Dagens middag ska bli MacDonalds på Skandinavium. Häpp. Rackarns vad jag ska följa med på GAIS-matcher nästa säsong, då MAX har sin restaurang i Gamla Ullevi! Sportlife ska visst också öppna en anläggning där. Sportlife håller på att sprida sig upp till 08-land också. Vad ska vi där och göra?

Jag tror jag hittar 136 idag också. Tre nummer på en dag, go, go, go!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, ja det finns ju alltid nån orsak att följa med på hockey eller fotboll! :)

2008-11-17 @ 18:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0