Jag är en sten...

"Powerful and overbearing, you intimidate people with your presence.
People know they can't push you around, and they respect that.
Deep down, you are calm, confident, and unmovable.
You take everything pretty seriously, and you think deeply about all aspects of your life.

You tend to feel smothered by paper people.

You don't mind crushing the spirit of a scissors person.

When you fight, you: Use all of your strength

If someone makes you mad: You're likely to throw something at them"

Are You Rock, Paper, or Scissors?



Vet inte riktigt om jag tenderar att ha så djupa tankar kring mitt liv. Det låter ju bara jobbigt! Eller har jag det? Hm.
Och att kasta saker känns onödigt. De stackars sakerna har ju inte gjort något ont!
Fast det låter ju onekligen trevligt att jag skulle vara lugn, säker och...öh orubblig(?). Skulle det vara bra?


Kommentarer
Postat av: Stefan

Grmbl.. gör det länkbart så vi andra kan kolla också.. konsulter, hmpf! :o)

2008-11-12 @ 12:37:09
Postat av: Linda till Stefan

Hihihi! Oops! Inte kunde väl jag veta att länken föll bort när jag grejade med den färdiga koden litegrann! :o) Så...vad bidde du för något?

(Knäppa frågor va?)

2008-11-12 @ 12:52:13
Postat av: Stefan

Jag var sax.. klippskt va? ;o)

2008-11-12 @ 14:58:58
Postat av: Linda till Stefan

Ha-ha, skrattar lite artigt. ;oP

2008-11-12 @ 15:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0