Finally friday!

Alltid roligt när man kan göra sitt jobb ordentligt och rädda inköpare ur knipor, och dessutom få lite cred för det!
Förmiddagen gick fort, men kurs och efterföljande support, men nu är vi tillbaka på våra platser. Ärendena rullar in, då det är mycket att greja med inför leverantörsflytten.

Jag hann sticka drygt halva jordgubbsmössan igår! Det går ju så mycket fortare när det är mindre storlek och tjockare garn! När den är klar måste jag dock ta tag i poncho nummer tre!

Ska bara...


...


Kommentarer
Postat av: marita

Ja visst är det skoj när man får uppskattning för det man gör:))



Beröm överhuvudtaget är så viktig hela livet igenom faktiskt.Vi svenskar är mycket dåliga på att ge varandra just beröm.Jag ger dagligen ge mina kolleger beröm-vilket har uppskattats mycket-ibörjan märktes det att de tyckte det var hus ska man säga lite konstigt typ...men nu är de vana...fniss...

Beröm gör oss glada o när vi är glada gör vi ett bättre jobb-vilket leder till bättre resultat...



ha en fin helg o 1:a advent//Marita

2008-11-29 @ 08:20:09
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Marita

Glömde ju säga att du vunnit ett pris inne på min blogg:))



//Marita

2008-11-29 @ 09:06:01
Postat av: Linda till Marita

Ja, visst är det så att vi allt för sällan uttrycker vår uppskattning. Man blir ju så glad av att höra det, så varför säger man det inte?



Tack, och TACK! :oD

2008-11-30 @ 09:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0