Platehunt!

Måste bara tillägga att jag mitt under mina livsförändringar, påbörjat jakten på nummerplåtar.... Influerad av somliga i bekantskapskretsen noterade jag 001, ganska precis i samma veva som jag bestämt mig för att byta jobb. Sedan rullade de fem första på i rasande fart (ett tecken?) :o)
Körde om 012 innan Astra Zeneca imorse, så tempot är ändå ganska hyggligt tycker jag. Alla mil jag pressat på motorvägen sedan jag flyttade söderut, varför kom jag inte på denna meningslösa, men ack så småberoende och konstigt upphetsande sysselsättning? <oD

Har bara en lektion idag tack vare åttornas prao. Ikväll är det release på Body Combat nummer 35 i ordningen. Jag ska köra den dryga sju minuter långa Scooterlåten. Den är grym! Men stretchen som jag också ska köra är riktigt dålig! Alicia Keyes? Nej tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0