Tisdag

Johan kom hem och läste min blogg. Jag hade ju så trevligt förträngt de mysko fenomenen i källaren, så han påminde mig abrupt och skulle genast ned och undersöka. Då var det släckt!
Jag stod fegt i trappans ände och darrade, medan han tände igen. Ingenting hände, såklart.
Han dumförklarade mig mina spökteorier och slog fast att grannen uppenbarligen också hade en sådan fjärrkontroll.
Jaha.
Combatplugg blev det ju inte heller. När jag väl lade omkull mig i sängen var det ju nån dokumentär om världens kortaste mamma. Jag tycker sådana dokumentärer om unika männiksoöden är jätteintressanta! Därefter var det CSI, så det fick man ju inte missa!
Kanske lika bra att det inte blev något plugg, då jag redan känner mig rörig i knoppen av de olika koreografierna. Ikväll ska jag ju komma ihåg den gamla, vilket alltid brukar bli rörigt!

Nåja, det löser sig!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Då kan ni tända grannes lampor så tror dom också att det spökar! Och så släcker de era, och så tror ni att det spökar! Som hämtat ur en komedi! :)

2008-12-09 @ 08:18:57
Postat av: Linda till Elin

Tänk att se på oss utifrån! Två grannar som står och tänder och släcker hos varandra och kliar sig i huvudet! XoD

2008-12-09 @ 08:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0