Halvvägs!

Innan Johan kommer hem! Jag menar, idag är det onsdag, vilket innebär att det nästan är torsdag. Och när det är torsdag så är det ju så gott som fredag! :o)
Jag har sällan problem att somna, men mitt överdrivna sovande natten till tisdag verkade ha fyllt på min sömnkvot med råge, så pass att jag inte kunde somna igår! Blä vad frustrerande det är när man ligger där och vrider sig, klarvaken! Ett tag kände jag skrivklådan komma över mig, och jag funderade allvarligt på att kliva upp och sätta mig framför datorn. Bekvämligheten, där innebörden av att lämna den varma sängen och Fias varma päls intill, fick vinna, och vid tvåtiden lyckades jag till slut somna. Så imorse var jag j-ä-t-t-e-pigg. Örk.

Ha (gäsp) en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0