Färdigpackad...igen!

Veckan närmar sig sitt slut. Jag har packat min kartong igen. Nu kommer jag inte tillbaka till Volvo förrän den 12 januari. Inga konsulter ska vara på detta bygge under mellandagarna, så jag ska nöta på Elans kontor före och efter jul under fyra dagar innan Sälen.
När jag är tillbaka har vi flyttat, till andra sidan receptionen, och det ska tydligen bli vår slutdestination.
Veckorna därefter blir intensiva med massor av kurser inbokade! Alla som slutat, omstruktureringar och hit och dit, har medfört att ett flertal nya behöver utbildning. Sedan tillkommer lite fler kurser som vi väntat till våren med att köra igång.
Så om jag inte får vara kvar? Då går det illa för de stackars inköparna! :o)

Johan samåker med Andreas upp, men lär inte komma hem förrän ganska sent. Jag tror nog jag åker och kör igenom passet på Fröunda ändå, i brist på annat! :o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vinka när du kör till Sportlife! :) Är antagligen ute och promenixar då! Hade jag inte varit förkyld så hade jag kanske hakat på, hehe hade vart snyggt tror jag! =) Blir nog en promenix istället, och om förkylningen lättat imorrn så kanske jag tar mig bort på Crosstrainern!



2008-12-19 @ 16:56:49
Postat av: Stefan

Har du inte slutat gosa med Oo nu så vi kan få en uppdatering av bloggen??!! :o)

2008-12-20 @ 17:18:36
Postat av: Linda till Stefan

Kan aldrig sluta gosa! Men okej då! :o)

2008-12-20 @ 17:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0