En början!

Tadaa! Våra första packade flyttkartonger! Vi började gå lös på köket lite lätt, och i ett nafs var fyra kartonger fyllda!
Sen tyckte vi att vi avrit så duktiga, att en paus framför skärmarna behövdes...

Julafton blev en lugn och skön historia. God mat hos Johans föräldrar, där även hans bror med familj (men Nicke själv var så pass sjuk att han åkte hem och lade sig), samt farmor var på plats.
Kalle (förstås), innan maten, och klappöppning. Lite senare fick jag krama tomten, så Johan fick ett tomteuppdrag hos en kompis! Dressen var riktigt bra! Ingen läskig tomtemask här inte!
 

Så här se jag och Stefan ut när vi slappnar av!

Johans familj är helt otroliga! Av hans föräldrar och Stefan fick jag fick smyckena som jag provade till brudlänningen! Diadem, halsband och örhängen! Som att det inte skulle räcka med att vi får hela Sälenvistelsen med skidor, liftkort och allt! Hur ska jag någonsin kunna återgälda?


Johan fick en uppsättning nya kalsonger av mig, och ett par snyggare handskar, och jag något riktigt passande till mig! Badskum, samt ett träkärl med skopa till bastun i vårt blivande hem!
  



Nån far och son grej(?) De jämför bältesspännen!

Mätta och trötta kom vi hem, men pussla skulle vi! Sen blev vi sittande till närmare halv ett!







Denna juldagens förmiddag lade vi färdigt pusslet. Sedan tog vi en liten promenad i det klara fina vädret!


Vad är det man brukar säga nu?


Gott slut!

Kommentarer
Postat av: Elin

Å, en kram av tomten - det var inte illa! :)



Vilka smycket - jättevackra ju! Kommer stråla om dig på Er dag! :)



Nu har vi också varit ute en och promenixat en runda, och snart kommer mina syskon hit med rester Bra när de får ta med maten själva! Sen blir det buzz! :)

2008-12-25 @ 16:17:02
Postat av: Marita

WOW så fina smycken-säger som Elin du kommer att stråla o vara sååå vacker på din dag:))



ha det gött//Marita







2008-12-25 @ 21:07:25
URL: ihttp://amors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0