Release!

Torsdagen blev en lång svettig historia. Hela skolan på friluftsdag, men jag som turligt nog inte tilldelats någon uppgift hade hela arbetsrummet för mig själv! Kunde arbeta undan på arbetsplatsen, hittade lite glömda grejor man trodde man gjort, och kompletterade saker man prioriterat bort under veckorna. Mailade några föräldrar om bland annat matteläget för deras barn, ringde andra. EHT (Elevhälsoteamet) var hos oss under eftermiddagen och det beslutades om möte med en av mina mentorselever. Jag lyckades få tag i föräldrarna under eftermiddagen och strax efter Combatreleasen, och jäklar vad det tog hus i --- när min elev fick reda på det! Jag messade i bilen hela vägen från Stenungsund till Lindome!
Sedan ringde en mamma och öste ur sig deras problem de hade med sin son, vilket tog en evighet, så messandet fick ta en paus. Efter dusch och avslutande mess blev jag tvungen att rensa skallen, så jag skrev ett sammandrag och mailade vår elevvårdsansvariga, samt ett annat till rektor Janne. När det var gjort var det bara att gå och lägga sig.
Väcks på morgonen av en pappa till en av mina mentorselever. Hon är inte i skolan, trots att hon lovat, så jag ringer runt för att ta reda på var hon är. Käkar frukost/lunch med Johan, en nyttig kebabtallrik...innan jag blåser till Stadium XXL för att kolla lite...öh, just det - träningskläder! :oD

Sportlifeinstruktörerna vid cityanläggningarna ska sponsras av Nike och få ut ett kläd-kit, men det gäller bara de som har fasta pass :o( Avtalet gäller inte anläggningarna i norr tyvärr. Så jag revolterade och köpte en fräck Puma-top att ha när jag hoppar in i city! :o)

Combatreleasen ja! Fullspäckad sal, och jag som skulle köra första och andra låten var så nervös (som vanligt) att jag knappt visste var jag var! Och naturligtvis, uppvärmningslåten som jag trodde jag kunde bäst, gick sämst! Men det har nog med att göra att man är så nervös i början, sedan släpper det. Låt sex gick rätt bra, trots att den är bland de svåraste låtarna. Nu är det gjort i alla fall, phuu! Nu återstår bara att fixa hela passet själv på måndag!

Ikväll blir det lugnt...ska kanske pyssla med tredje PIM-uppgiften. Johan ska på nån fest hos nån gammal chef eller nåt. Imorgon ska vi på Niklas och Annas bröllop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0