31!

Hade ännu en läskig dröm strax innan jag vaknade, där Johan hade en annan tjej! Så vaknar man med den där tryckande känslan i bröstet, och Johan kryper intill och nynnar "Ha den äran" i örat. Det blev en lite konstig känsla som snabbt utbyttes till en varm och glad. :o)
Möttes på jobbet av en mail från Annette på expeditionen som grattade, vilket var väldigt oväntat, då hon är lite som jag och sällan inbjuder till personlig kontakt. Jag fick inte heller en enda förfrågan om jag kunde vikariera, trots att Katrin var hemma och jag var lektionsfri hela förmiddagen! :o)

Fullt upp hela dagen, trots få lektioner! Hann precis rätta färdigt klassernas matteläxor innan det var dags att dra hemåt, med en sväng förbi brevlådan för att hämta post, samt tanka. Mycket trafik...
Hann knappt komma innanför dörren förrän Johan beordrade mig in i duschen. Sedan direkt ut igen och färd till Scandic i Mölndal där Johans föräldrar satt vid ett bord och väntade! Specialbeställda blomkrukor med katter på och biljett till "Orup och Lena"! Vi käkade en gó middag innan vi åkte hem till dom och käkade tårta och kollade på Frölunda-Modo. Jag somnade...men tårtan var smaskens! :o)

Jag har nu svarat på två mail från föräldrar, samt ett från en elev medan Johan spelar Warcraft. Hann skriva några omdömen under dagen, och köra muntligt fysikprov med en åtta. Mentorsböckerna får vänta till måndagmorgon, det enda jag ska göra denna helg är slutföra omdömena...och planera veckan...kanske.
Har lite ärenden att göra under morgondagen. Inga vaktjobb denna helg! Har sagt nej till tre Combatpass pga utvecklingssamtal och...öh, födelsedag :o) Plus ett vaktjobb i Stenungsund på lördag som visserligen är bra pengar, men lite småsegt. Dessutom är vi bjudna till Andreas och Elin! Hörde dock att Andreas inte mådde så bra. Får hoppas det inte är allt för illa. På lördag är det också höststädning för bostadsföreningen.

Den här veckan har gått sanslöst fort, men weeee vad skönt det är med helg!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Linda!!! GRATTIS i efterskott!!! Vi ses väl imorgon? Andreas är lite förkyld men inte mer än att han kunde åka och spela poker ikväll så han fixar en fest imorgon! :) Ha det gott! Kramar

2007-10-12 @ 22:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0