Full gas...

...på jobbet! Himmel och pannkaka vad mycket det är hela tiden. Fikarast och långlunch, vad är det? Hade intressant lektion om bland annat cancer med niorna idag. Föräldrasamtal på kvällarna och strul med Fronter. Har lagt in två prov redan, hehe! Åttorna stånkade och stönade inför effektexperimentet, men sedan sprang de som små blå upp och ned för de fyra våningarna! :o)
Har fått smaka på pendlingen ordentligt nu också, och visst känns det att man förlorar två timmar varje dag! Dagen är ju slut när man är hemma igen!
Så ja, jag är fortfarande kvar i Lindome och det känns riktigt bra. Jag kan inte tolka det som annat än att han uppriktigt försöker gottgöra, och när vi är tillsammans känns det bra! Det är när jag inte är med honom som tankarna kan komma smygande. Vad gör han? Vem ringer han? Vem ringer eller messar honom? Jag tycker inte om mitt kontrollbehov, men å andra sidan är det kanske inte så konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0