Örebro

(null)
Nämen, tack vare min C hamnade jag också i Örebro! Spelade combat releasen tills min hjärna inte pallade mera och fick slappna av med BookBeat sista tjugo minuterna. Waze var inställd på den av Örebros Nordic Wellness som jag lokaliserat närmast hotellet, Örnsro. Koreografin hade faktiskt gått in hyfsat väl.

Rummet jag fick visade sig vara precis mitt emot det som min avkomma och hennes lagkompis delar. Två tuffa och jämna matcher blev det på den kylslagna Karlslunds arena. Tre lika mot hemmalaget och fyra lika efter riktigt spännande möte mot JL Borås. Ledsen Lilltjej efter hon släppt in 3-4 blev förtvivlad och sedan galet lättad och glad när hon kort därefter lyckades ta en straff. Sedan lyckades tjejerna kontra och kvällen var räddad!

Jag har tinat upp i hotellets lilla bastu, och bråkat med OneDrive och iTunes, tänk att det ska vara så svårt att få in releasen i fånens iTunes! Nu ska jag somna till den genom LesMills värdelösa app.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0