Lördag

(null)
Hon är ointresserad av smink, vill inte ha hål i öronen eller ens ett armband och den där hudvårdshysterin som ungdomarna lägger sjuka pengar på förstår hon tack och lov inte heller sig på.
Därför tyckte jag att det var ok när hon plötsligt uttryckte en önskan att göra slingor i samband med vår planerade klippning. Vi kom fram till att det var nästan ett år sedan sist.
(null)
Jag klippte av såpass att jag nu precis får ihop det i en tofs och Lilltjejen blev supernöjd. Min vackra Lilltjej!
De krossade Bergsjöns pojkar i samma ålder i halvklart kyligt väder, lite Java med C och städning. 
(null)

Tidig kväll, sen eftermiddag frossade vi på Pinchos innan cirkustema på Stora teatern och Euphoria som var betydligt bättre än senaste men likväl inte i nivå av tidigare vi sett. Inga små och tajta tjejer eller svällande muskler utan underhudsfett, inga bara överkroppar eller trikåer. 
Här var det löst sittande och anspråkslösa kläder, humor, hjärta och personlighet som till viss del kompenserade den relativt lågintensiva akrobatiken. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0