Mysigt!

När jag kom hem är hallen belamrad av skor och ryggsäckar. Lilltjejen och tre kompisar är ute med hundis och C sitter och jobbar. Kopplar upp mig och jobbar det sista innan jag börjar förbereda kvällens middag. Precis när C väntar på sin Uber för arkadspelsgängets middag i stan kommer farmor och farfar. 
Flera nya böcker och en kaktus som förhoppningsvis inte dör inom en månad! Monica fick vad jag tror är sista temuggen i Elsa Beskows serie, liksom Ninas Muminmuggar hinner jag glömma vilka de redan har.
(null)
Mysig kväll med världens finaste farmor och farfar med världsalltets finaste Lilltjej!

Nu är det högläsning av svenskaläxan till avkommans spott och spe, men blir det inte gjort under veckan blir det fredagskvällen om man inte känner för att göra dom under helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0