Lite aw

Jamensåatte… fulltecknad vecka och så var det fredag igen. Onsdagen blev riktigt trevlig och jag hittade en del bra födelsedagspresenter och klappar till Lilltjejen. Tidigt på plats och innan löning var det inte hysteriskt med folk skönt nog.
Hann landa hemma en kortis innan det var dags att åka in till stan och Hagabadet där Desirée ordnat VIP-biljetter till oss. Två timmar avslappnade bad och bastu innan det sjuttio(!) minuter långa "Hot yoga med meditation". 
Det var "himmelsk shi", "sand i kroppen som skulle rinna ned ur kroppen" och "vätskor som skulle fyllas på". Inga avancerade positioner i varje fall utan just avslappnande men också stressande på ett sätt då jag fann värmen lite för påtaglig, på gränsen till uthärdlig och jag fick fokusera mycket på att just slappna av för att betvinga lusten att gå ut.
Trevligt prat och mycket god trerätters på Noot, framför allt deras blåbärsglass!
(null)

Denna fredagen med höstlov och Halloween för dörren fick de klä ut sig till skolan. Blev glatt överraskad när Lilltjejen kom förbi under förmiddagen med Noor och Isabella. Den sistnämnda skulle tydligen hämta något hos sig så då passade de på att slinka förbi. Glad mamma!
(null)

Ännu en after work denna vecka, pizza och flipper med mitt VCATS-team hos Christer. Sköna damer en kväll och goa gubbar en annan och arbetsveckan är all.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0