Söndagssol

(null)
Säsongspremiär på driving range med drygt två stora hinkar och det kändes rätt ok. Bollarna går både hit och dit men majoriteten hyfsat samlat.

Blivit två omgångar Belfort också där vi testade en av expansionerna idag och jag, kors i taket, vann. Jag är som den där blinda hönan eller apan som vinner schackspelet mot superdatorn!

Skönt pass i Frölunda och nu är Lilltjejen här inför ännu en fulltecknad vecka med aktiviteter varje dag ända till söndag. Göteborgsvarvet går av stapeln på lördag då vi ska jobba på Fågelcentralen, då jag också ska ha bakat till ett matcharrangemang. Jag startar såpass sent att jag hinner jobba största delen, sedan är Lilltjejen ok att jobba själv tills farmor och farfar kan hämta. Är lite orolig för knäna så har som vanligt en vikarie för min söndagsklass. Lufsar för Mercy Ships i välgörenhetsgruppen detta år då varken Läkare utan gränser eller Stadsmissionen är med. Synd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0