Lite mosig

Ja, självklart åkte jag på däng när vi testade "Scythe" igen! Han var i varje fall hygglig nog att låta bli att anfalla mig, vilket tydligen bara var för att han trodde jag hade en sådan fördel att det inte var någon idé. Så jag kan ju bara förvänta mig ett anfall nästa gång...
Likväl finner jag det rätt kul, för de olika karaktärerna man kan vara skiljer sig mycket åt på så sätt att man måste spela på olika sätt beroende på vilken man är och vilken "player board" man slumpmässigt får.
 
Min hjärna var ganska slut efter kursen igår och gjorde några missar i koreografin till det ändock välbehövliga passet till kvällen. Efter avslutad kurs idag och kort lunch faciliterade jag en workshop så nu är min hjärna väldigt slut! Solen fortsätter att skina på utsidan och jag känner att jag behöver komma ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0