Upp och ned

Tja, alltså det är inga större förändringar. På morgonen är det ingen feber och både kropp och knopp känns nästan som vanligt. Efter två standups är jag ganska trött och till eftermiddagen väldigt trött. Har tagit en promenad varje dag vid lunch som känts helt ok i sina snigeltempon.
Till kvällarna har tempen gått över 38 och värken i benen varit galen. Trodde jag skulle krevera igår och såg definitivt inte klok ut där jag låg och rullade, vevade, sparkade, viftade och vred för att hantera smärtan i höfterna. Eller det är liksom i höftböjaren, ledkulan? Just nu infernalisk värk i den vänstra men skönt att slippa feberkänslan i knoppen i alla fall.
Lilltjejen har ju fått vara kvar hos Johan hela veckan och hon saknar och är så ledsen när vi hörs på telefonen vilket skär i hjärtat. 
Det har gått sju dagar men jag har ju inte lyckats vara feberfri i de erforderliga två så blir isolerad ett tag till, börjar räkna från varje dag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0