Känns



En nationaldag som känns i skinnet. Inte bara sommarvarmt utan extremt sommarvarmt där det blev lite fix i Christers trädgård innan premiärbad i poolen och slappande därvid.
Dagarna innan bjöd också på riktigt fint väder, under Lilltjejens första besök hos bågskytteklubben till min lekstund för ett gäng Scrum masters. Fick frågan om jag kunde hjälpa till med lite aktiviteter som avslutning på deras halvdag och förhoppningsvis var de nöjda efteråt. 
(null)

Drog till Lindholmen efteråt och vikarierade för Robert där hela tre deltagare valde träning före solen på utsidan. 
Trots helgdagen körde jag ändå igår, så med solkyssta skinn åkte vi in till vad jag förväntade en tom klass men fick faktiskt nära tiotalet som avnjöt den välkommet svala lokalen med mig. 
Mina träningsskor liksom löpardojor har verkligen gjort sitt nu. Över två år har passerat och vad gäller mina "combatskor" har jag nog sällan väntat så länge. Nu känns de verkligen helt platta men stanken är värst. Efter genomförd klass är det verkligen så illa att de passerat stadiet för pinsamt och kommit över till fascinerade otäckt. Två par skor på inköpslistan med andra ord.
Lite grillat, lite jordgubbar och lite Hela Danmark bakar blev en skön avslutning på nationaldagen. 
(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0