Träning, vad annars?

Fick till en "civil" bild imorse, hoho!

Ganska liten men jättefin sal och med det lilla gäng jag fick framför mig passade det bra. De flesta var dessutom nya så då kunde jag anpassa genom fler pauser och mer teknik. Det uppskattades och fick positiv feedback som tack. Blev följdaktligen inte ens hälften så trött som vanligt men det var nog bra med tanke på att jag kände av vaderna. Hade jag gått för fullt hade krampen definitivt varit där. Får se hur det går imorgon då jag vikarierar för Rebecca igen. Då blir det inte att hålla igen någonstans!
Padda med "Sveriges mästerkock" i fåtöljen medan tvätten blir klar. Orkar faktiskt inte öppna jobbdatorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0