Middag på stående fot


Nya koreografin sitter rätt bra nu. Min 40:e release, det vill säga tio år sedan jag började instruera! Det är rätt coolt faktiskt. 
Hemma var det tomt på möbler så blev en havregrynsmiddag på stående fot och ligger nu i bäddsoffan. Verkar som Johan fick med sig det mesta men lär fortsätta imorgon med det sista. Försöker få tag i min bankman, eller kvinna som det är. Hon missade flera pappersdetaljer inför Johans tillträde inte bara vid ett tillfälle, så hade han inte dubbelkollat hade det blivit strul - vilket det ändå blev, förvisso i mildare form när han skrev idag. Men ändå! När han frågade för min räkning hade hon missat för mig med så nu måste jag få tag på henne innan torsdag. Kan ju tycka att hon efter Johans konstaterande, två mail och ett samtal till kontoret borde höra av sig, men icke! Blir att byta bankperson när detta är klart.

Kommentarer
Postat av: Anna i gbg

Det är möjligtvis inte en kvinna på Länsförsäkringar Lilla Bommen? ;-) Känns precis som en bankkvinna jag råkat ut för...

Spännande med flytt nu- ser fram emot att få se hur du kommer få det framöver, nyfiken i en struuuut :-D

2016-06-28 @ 17:55:33
Postat av: Linda till Anna i gbg

Aargh, finns det fler? För jag har Nordea nämligen 😁
Får lägga in bilder allt eftersom jag boar in lägenheten 😊 På torsdag är det äntligen dags!

2016-06-28 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0