Kurr i sängen


Kändes lite konstigt att styra ut på E20 mot Mölndal efter dagens pass i Partille.  Ovant.
Annars har det blivit några vändor till huset idag. Vinterdäck, skrivbord, Lilltjejens alla pysselgrejer med mera. Kompletterat ytterligare på Ikea samt investerat i en rejäl mixer. Vi tvistade inte  om många grejer jag och Johan men vår "Magic bullet" ville vi faktiskt båda ha. Minns inte vad jag fick istället men jag fick köpa en ny i alla fall. Kikade uppgivet på den oändliga raden och högg förste bäste expedit.
"-Blender är detsamma som mixer va?"
"-Eh, ja."
"-Jag behöver en sådan."
"-Vad ska du göra med den?"
"-Köra frusna bär och sånt."
"-Ok, då behöver du en sådan här."
Bäste expediten knatar iväg längs hyllkilometrarna där apparaterna lägligt nog är placerade efter stigande pris.
"-Den klarar alltså frusna bär? Ok, då tar jag den!"

Och oj vad mumsig glass det blev!

Imorgon blir det fokus att greja här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0