Definitivt

Så var huset sålt. Vi fick lite mer än det vi begärde vilket känns skönt. Ännu ett steg mot och en konkret påminnelse om vårt avslut. Där och då, medan jag satte mina initialer på sida efter sida kände jag att jag aldrig ville gifta mig igen, aldrig dela någon egendom med någon och riskera att gå igenom detta ännu en gång. 
Antar dock att det funkar som det mesta annat - förlossning till exempel som man där mellan krystvärkar och lustgasande hävdade att man aldrig skulle skaffa fler barn. Likväl funderade man på syskon till slut.

Ett lite lustigt äldre par som köper. Jag tyckte mannen liknade farbrorn i filmen"Up" men Johan höll inte med. Två veckor har de på sig att häva köpet. Håller tummarna att så inte sker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0