Väntar


Mäktig molnfront på vägen hem igår. Synnerligen lokala skurar. 
Skulle köpa ny pump till akvariet men kom hem med vintergrejer till Lilltjejen. Hon valde "Minions"-mössa och turkosblå overall med matchande mössa. Blå är ju favoritfärgen vilket är lite kul. Kassörskan höjde förvånat på ögonbrynen när hon förstod att grejerna faktiskt var till tjejen i mitt sällskap och ingen annan. Visst finns rosa i byrålådorna också men kul att det inte dominerar.

Till ett möte jag skulle driva körde min laptop sitt il igen, men till skillnad från tidigare omstarter låste den sig totalt. Perfekt. Alltid lika kul när man som IT-"representant" får IT problem i sällskap av verksamheten. Ja, lite fånig kände man sig när man fotade sin skärm. 

Hittade mina senaste träningsskor i hyllan men minns inte varför jag inte gillade dom. Därför testar jag dom igen. De är ju mycket snyggare, heh.
Får se hur det känns i knät idag då det ännu inte är helt bra. Ambitionen är att lubba imorgon bitti i alla fall. Tror inte jag inte sprungit en enda vecka sedan jag drog igång på allvar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0