Trött men glad


Teamdagar kan vara ruskigt sega historier med långa Powerpoints och upprapande tröligheter som både chef och underställda vet är ren skyldighet. Dagens upplägg var dock väldigt bra och tiden gick fort. Personlighetstester som Joharis fönster tycker jag är roliga och intressanta. Skulle vara lika intressant och givande att veta om ens egna självuppfattning överensstämmer med omgivningen. 
En stor överraskning, fast jag borde ha vetat, var avskedspresenten som plötsligt stod framför mig. En hink full av godis och Mumsmums, omgiven av chipspåsar! Hahaha! Fasen vad jag kommer att sakna denna grupp!

Middag och shuffleboard på Biljardpalatset blev en bra avslutning innan de flesta av oss åkte hemåt. Jag är rätt trött i ögat. 
Veckans två sista dagar är späckade med möten, liksom hela nästkommande. Halsen har blivit sämre under dagen vilket jag definitivt inte gillar. Får träna bort det imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0