Eftersvett nummer XXX i ordningen


Trodde att Partille fått ordning på sitt vatten vid det här laget men icke. Så B att köpa vanligt vatten...Men jag dricker ju vatten istället för juice/Vitamin Well/Aloe vera-grejs i alla fall. Lika otänkbart som jag trodde mig skulle gilla löpning, lika fjärran var tanken att jag en dag skulle gilla vatten. Gamla hundar och sådant där är visst inte helt applicerbart på mig, höhö! Lite nöjd över mig själv är jag ändå. 

Som vanligt rätt få deltagare men grym stämning. Jag blir så jäkla taggad, nästan övertänd att energin inte känner några gränser. Måste medvetet hålla igen!
Nu väntar dusch och så öörna hem och jobba lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0