Mellan varven


Ymnigt snöfall mötte mig efter PT sessionen igår. Lovande inför eftermiddagens bilkörning till huvudstaden. Dock drog det snabbt vidare och ersattes av strålande solsken så under eftermiddag och kväll brummade vi från kust till kust.
Sträckningen längs Vättern, alltid lika vacker!
Mjölby hade en helfräck rondellprydnad. En rondellpotatis, hahaha!

Väl framme gick blygseln fort över och kusinerna lekte för fullt.


Långfredagen som nu börjar närma sig sitt slut, bjöd på kyligt men vackert väder. Vi drog till Ursvik och grillade.


Mer grillning till kvällen med oxfilemiddag och syndigt god efterrätt. Fyra bitar med lätt illamående som följd.
Påskharen sprang förbi, vi hittade en ny hobby, mer onyttigheter intogs och spel plockades fram. 
Onyttigheterna fortsätter att mot bättre vetande intas medan vi handlar te, siden och trävaror i Ostindiska kompaniet.

Andra kvällen i rad jag är uppe efter
23.00. Kors i taket.
Jag blev hängande i Canton lite väl länge och Anders placerar oväder efter oväder framför mina skepp. Ser inte så lysande ut.

Kommentarer
Postat av: Anders

Buhuu

2015-04-05 @ 14:38:31
Postat av: Linda till Anders

Just det!

2015-04-05 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0