Inte bara silvertejp fixar biffar


Smack! Sade det när fånen landade platt nedåt i klinkersgolvet. Har testat de flesta landningar men mot den hjälper nog inget skal, inte ens mitt hårt prövade. Tips: Lägg inte fånen vid kanten på hylla ovanpå barnvantar och mössa. Kan tyckas mjukt och tryggt men blev mer som katten i reklamen, "Jag gliiider."
Vasst och smärre bortfall men ett varv gladpack och jag undviker både skuren fingertopp och eventuellt mer bortfall!

Mobilerna är på gång att bytas ut i november så om detta funkar hjälpligt får jag stå ut tills dess. Tycker jag var synnerligen påhittig.
Hemmavid kan jag använda min gamla iFån som Lilltjejen nyttjat som leksak under senaste året. Kikar i fotoarkivet och hittar en massa knasiga bilder!
(Selfie)

(Typ selfie)

(Typ scary)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0