Uppfriskande droppar


Nästan blivit en återkommande rutin, varje onsdag jag och Lilltjejen. Blodpudding följt av promenad ner genom regnet till Vallen lagom till Johan tränat flickorna färdigt. Det är skönt att komma ut i friskluften en sväng, egentligen enda gången under veckan bland timmar framför datorn.
Bra dag idag, fullt upp men bra. Toppades av fina Inger på NW kontoret som med sitt samtal fick en knut att lösas i mitt bröst. Min magkänsla var ej fel och känns bra att få det bekräftat. Mycket snyggt gjort av henne.

Det är mycket på jobbet men emellanåt inser man hur roligt det ändå är. Jag trivs med mycket på agendan - så länge jag har hyfsad kontroll. Men när det blir så mycket att det faktiskt inte går att bibehålla fullskalig kontroll får jag träna på något viktigt. Att det faktiskt löser sig ändå, på det ena eller andra sättet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0