Ännu en dag med kanonväder

 
Vad är det med barn och äta saker på tvären? Synnerligen omständigt kan ju en annan tycka.
Klippte gräset i stekande sol innan en tur på cykel i Billdal där två cacher loggades. Då Lilltjejen hängt med på cachingturer sedan hon var bebis är det inte så konstigt att hon säger "Leta efter cache?" när mamma och pappa sticker ut i terrängen.
 
 
Det är onekligen vackert ute vid kusten, men ibland luktar det verkligen inte hallon! Då vete tusan om man skulle vilja ha det där huset vid stranden ändå. Huga!
När Lilltjejen somnat körde jag lite ViPR ute på gräsmattan. Jag får inte till koreografin vilket är frustrerande. Fattar inte hur man ska hinna vissa rörelser och får inte till timingen. Imorgon ska Johan på utflykt med Lilltjejen på egen hand för att jag ska lägga fokus på ViPR.träningen och få till 3D:n förhoppningsvis såpass att jag snart kan börja snegla på Athletic. Ska inhandla mig en klocka som funkar att träna med som har timerfunktion då sådan är nödvändig i Athletic, åtmindstone för mig så här i början.
 
Till veckan ska Johan jobba nere i Malmö och Helsingborg och jag jobbar torsdag-fredag. Sedan blir det ledigt en vecka till för mig och nästan tre till för Johan. Både Ida och Anna samt Monica och Tomas hjälper mig till veckan då jag jobbar och har min combat. Onsdag till fredag sover hon hos sistnämnda ute på Landet. Blir att passa på att träna mera ViPR då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0