Kvällskortis

Okej, utan blixt är kameran på denna iFån riktigt kass. Det ska i alla fall föreställa jag och Lilltjejen, en Lilltjej som är otroligt snorig och gurglig i halsen. Pigg och som vanligt för det mesta men äter dåligt och likt en snigel lämnar slemspår efter sig överallt.

Jag mår rätt bra, det är väl rätt reserverat men jag har lättare att öppna mig fysiskt än psykiskt. Har inga större problem att bli kramad och ligga nära i soffan, men det är mest på hans initiativ. Det kanske inte är så konstigt, det där att det är lättare att öppna sig fysiskt än känslomässigt.

Lilltjejen får vara hemma imorgon också, och då kommer farmor och farfar och tar hand om henne hela dagen OCH kvällen då vi tränar! Har jag sagt att vi är bortskämda? Typ åttiotretton gånger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0