Maja-liten


Två stenar med de tre färger du hade i din päls. Du hade förflyttat dig till garderoben och det gör mig ont, hade hoppats du snabbt skulle somna där under täcket på den plats du så ofta legat.

Monica kom direkt så vi kunde lägga dig till ro Johan och jag. På andra sidan tjärnen med utsikt därutöver och till det hem du hade de sista åren.
Det gjorde ont men som jag väntat ändå lättare på ett sätt som många i liknande situation säkert känner igen.


(Juli 2010)


Sov gott Maja-liten.

Kommentarer
Postat av: Kaja

Kram! Har bara haft våra ullbollar en månad, men jag har svårt att tänka mig livet utan dem....

2012-04-09 @ 20:00:16
URL: http://kajadesign.blogspot.com
Postat av: Elin

Kram Linda!

2012-04-09 @ 22:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0