Mässa + Release


Första gången lilltjejen var på bokmässan var ett år sedan och då låg hon bekvämt inkapslad och lät morsa bära runt henne. Ingen större skillnad alltså när hon nu fick åka sele i de dryga två timmar vi tillbringade där inne. Men det känns nu i ryggen att hon inte är någon liten pluttebebis längre!

Från mässa till combat i Partille där det äntligen var dags att släppa lös nummer 49! Towe och Hillevi var grymma och jag klarade nog mina låtar utan större klavertramp! Men när jag nu fått köra igenom hela koreografin ordentligt - urgh vad jobbig den är! Styrkelåten är inte nådig!
Nu ska jag avnjuta de sista endorfinerna i soffan. På söndag är det dags igen, då med Towe i Angered!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja, du verkar behöva lite träning... ;)



Pöss på dig! :)

2011-09-23 @ 21:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0