Pillrigt

Jag hade ett framben färdigt och påbörjade det andra. Sneglar på det första och ser att det ju är tjockare! Räknar efter och upptäcker att jag tydligen på något sätt ökat en maska på vägen. Rev upp och började om, så nu har jag två halvfärdiga framben istället. Eller tändstickor som Oo tycker de liknar. De är lite pillriga att få till då jag inte får plats med fingret inuti, vilket underlättar när man virkar runt, runt. Dessutom gör det trådiga Muskat-garnet det lite lurigare.

Oo har slocknat på golvet(!) framför ännu en Madrid - Barcelona match och jag ska göra lilltjejen sällskap i sängen. Ska bara lyckas flytta över henne till sin egen säng där hon förhoppningsvis somnar om utan problem. Oftast går det bra.

Kommentarer
Postat av: Anna

Muffins ena ben är lite längre än det andra. Jag orkade bara inte sprätta upp och göra om... :o) Vad fin din kommer att bli!



Kram!

2011-05-04 @ 08:33:55
Postat av: Linda till Anna

Antar att dessa små egenheter bara ger dom personlighet! ;o)

Kram!

2011-05-04 @ 10:14:40
Postat av: Stefan

Gratta lilltjejen från mig!!

4 månader, stora damen snart! :)

2011-05-04 @ 13:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0